Igång igen

Efter att varit i Malmö i några dagar så är det dags att återgå till vardagen.
 
Malmöresan bjöd på en del spänning som vanligt. Det började med att jag upptäckt att jag glömt plånboken hemma. Hade då kört 20 mil så att vända var inte att tänka på. Det var bara att hålla tummarna för att bensinen skulle räcka ända fram då jag varken hade kort eller pengar med mig. Inte körkort heller för den delen.
Det regnade mycket på vägen ner till Malmö och vid Helsingborg gick mina vindrutetorkare sönder. Naturligtvis i värsta ösregnet. Det fick bli långsam körning den sista biten och jag la mig bakom en lastbil så jag kunde följa dens röda lampor mot målet. Lyckades även köra de 60 milen hem igen utan torkare. Den dagen var det mer problem med smutsen från vägbanan som la sig på rutan. Två stopp med tvätt fick det bli.
 
Nu har jag samlat ihop mig för att ta itu med allt i företaget. Idag har jag lagt ut nya datum för nästa års gourmetvandringar och så håller jag på och skriver nya texter till hemsidan när det gäller vandringarna. Ska lägga in lite nya bilder och så håller jag på med beskrivningar av flera olika varianter av vandringar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0