Trötta ben

Jag känner tydligt att min kondition och styrka inte är på topp nu när jag ska springa runt med porslin och mat ut till de olika stoppen under gourmetvandringen. Det är ganska tungt och ibland brant så man får ta i. Med fler pass framöver så kommer jag nog känna att det blir bättre. Nu på kvällen är mina ben så trötta. Jag har ju dessutom stått hela dagen.
 
Det blev en jättetrevlig vandring. Det var personal från ett gymnasium som kom idag. Prognosen sa regn från kl 13 och det stämde ganska bra. Vi hade en otrolig tur för när den första rejäla skuren kom satt deltagarna och åt. Alla fick plats under tälttaket så ingen blev blöt. Det var väldigt kraftiga vindar ett tag så jag var orolig att borden skulle välta men det klarade sig.
 
Det kom sedan en del nya skurar under vandringen men bara när vi var på plats och åt. Så fort vi gick utanför tälttaket och skulle fortsätta upphörde det. Det var däremot inte så varmt så det var riktigt skönt att ha både regnbyxor och regnjacka på sig.
 
 
Det var ett riktigt njutargäng som var med och det är alltid så roligt när man ser att det som dukats upp uppskattas och kommenteras positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0