Gourmetvandring i iskyla

För exakt två år sedan startade jag med min första gupp på matvandringen. Det var ett företag på 30 personer så det var en rejäl utmaning.
I dag på 2-årsjubileumet hade jag en gourmetvandring med en blandad grupp. Det skulle vara regn hela dagen men efter fem timmars vandring hade vi klarat oss helt. Otroligt skönt att väderlekstjänsten hade fel den här gången. Däremot var det så kallt så det var riktigt ruggit. Jag såg på deltagarna att de blev riktigt frusna. Ca 8 grader och blåsigt med isvind. Det är svårt att tro att vi är inne i  andra halvan av maj.
 
Det blev en lyckad dag och all mat som serverades gick verkligen hem. På fiskstoppet är det mesta med nya smaker och jag får massor med beröm för de olika rätterna. I år är det jag själv som tillagar det mesta som är med där.
 
På Rocklösa gourmetvandrings facebooksida går det ju numera att lämna en recension. Efter dagens vandring kom det in en ny med orden:
"Rekommenderas varmt. Annorlunda, proffsigt och mycket gott."
 
Det värmer att läsa så fina omdömen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0