Trött men nöjd

Med en supertidig start på dagen och sedan full rulle fram till åtta på kvällen så känner jag mig faktiskt lite slak. Det känns att jag stått och gått hela dagen samt burit en del. Det blev en mycket lyckad gourmetvandring och vi hade sådan tur med vädret. Det kom ett par droppar efter att vi ätit klart på stopp tre. Det slutade strax och sedan klarade vi oss utan. Det mullrade en hel del runtomkring och mörka moln låg runt Rocklösa.
 
Jag introducerade en ny del i vandringen efter tips av min rådgivare. Det blev hellyckat så det kommer jag ha med varje gång framöver. Vi drog rejält över tiden den här gången. Både på grund av att vi hittade kungen av alla svampar i skogen och gjorde ett extra stopp för att titta och lukta och sedan var det ett gäng som ville gå i maklig takt. Som tur var hade ingen bråttom och vid utvärderingen efteråt betonade de det positiva med att det inte varit någon stress.
 
Gästerna njuter av maten och landskapet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0