Nya bilder

Flera av deltagarna från senaste gourmetvandringen har varit aktiva. Ett par plockade med sig en del svamp under vandringen och sedan satte de in bild av sina svampsmörgåsar och text på Rocklösa gourmetvandrings facebooksida. Samtidigt tackade de för dagen.
 
I dag fick jag på mejlen 44 jättefina bilder från vandringen. Det var ett par från Sundsvall som delade med sig av sina fina kort. De skrev också "vi tackar för en härlig totalupplevelse för själ och gom".
 
Alltid så roligt när alla deltagare blir nöjda med dagen. Jag har börjat med att när vi avslutar vandringen får alla säga vad som varit bäst under dagen. Det är verkligen många olika saker som kommer upp. Nu sist var det en som upplevde sin barndoms ängar när vi satt på vår slåtteräng och njöt av alla blommorna.
 
I övrigt så har jag nu äntligen kört ner årets ensilagebalar och ställt upp dem framför stallet och dessutom var det ensilageplastinsamling. All gammal plast (som inte är mycket nu för tiden) lastade jag i hästtransporten och körde iväg med.
 
Första stoppet på gourmetvandringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0