Många olika anledningar

I dag lhade jag ett företag som bokade in sig på en gourmetvandring nu på torsdag. Tillsammans med en öppen vandring på söndag och ett födelsedagsgäng på 15 personer på tisdag så kommer det vara ovanligt många som vandrar hos oss på kort tid. Mycket roligt men i o m att det redan ska vara nu på torsdag gör att jag har fått väldigt bråttom att få allt färdigt. Det är även en specialare denna gång. Mjölkproteinallergi som inte är speciellt vanlig. Jag har just upptäckt hur mycket vi äter där en mejeriprodukt ingår. Jag har fått en stor utmaning att försöka få till en hyfsad meny även för denna person. Värst är vid fikabordet där alla goda tillbehör innehåller fel saker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0