Spännande burkar

Nu har jag börjat årets resa med besök hos gamla och nya matproducenter. Det är så trevligt och tiden går fort vid varje möte. Eftersom jag har djuren att mata mitt på dagen så planerar jag in besöken antingen på förmiddagen eller eftermiddagen. I dag hann jag besöka två ställen. Först en producent som var med redan förra året. Nu fick jag provsmaka nya produkter i sortimentet. Det är faktiskt extra roligt med dem som verkligen anstränger sig och med glädje visar sina nyheter. Därefter åkte jag över till en för mig ny producent. Hon hade dukat upp hela bordet med flaskor och burkar och alla fick jag ta med hem för att välja ur hela hennes sortiment. Jag var så nyfiken på innehållet så jag tog en provade allt så snart jag kommit över tröskeln. Nästa steg är att testa ihop med olika tillbehör. För mig är det viktigt att det blir en total smakupplevelse för deltagarna på matvandringarna. Kan konstatera att det kommer bli en del nytt på borden under årets vandringar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0