Positiv stress

Den här veckan är nog årets tuffaste. I morgon är det matvandring för 19 personer, på torsdag ska jag på en kurs, på fredag är det matvandring igen. Då för ett företag och på lördag är det åter igen en matvandring. På lördagen är det ett öppet datum där vem som helst ka anmäla sig. Än så länge är det 10 anmälda till den dagen. Alla dagar har olika längd och då blir det lite olika upplägg.
 
Det jag märker när det blir så här mycket är att jag verkligen trivs. Metodiskt jobbar jag igenom arbetsuppgift efter arbetsuppgift. Utmaningar är helt enkelt stimulerande.
 
I morgon är det en riktig utmaning. Då ska jag nämligen vara i Trosa kl 9.00. Innan dess ska allt vara fixat här på Rocklösa för sedan kommer vi alla hit samtidigt och då är det bara för mig att kasta mig in i rollen som guide. Tyvärr verkar inte vädret bli så bra så ser prognosen dålig ut i morgon bitti kommer vi sätta upp tälttak över borden.
 
På väg mot skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0