Morgonmöte

Jag startade morgonen lite extra tidigt för att innan jag skulle gå ner till djuren hinna röra ihop en bröddeg. Den skulle stå några minuter så då passade jag på att fodra djuren. När jag kom in gjorde jag frukost och gjorde bollar av degen som jag sedan gräddade i ugnen.
 
Att jag bakade berodde på att kl 10.00 skulle vi i Stjärnhovsgruppen ha möte här på Rocklösa. Jag ville bjuda på på både LCHF-matbröd och en god kaka till kaffet, Allt för att göra reklam för kosten och mina kurser. Allt jag bjöd på gjorde succé och jag fick många nyfikna frågor om kost.
 
Grädde serverades till chokladkakan och så krusbärsröra utan socker.
 
På kvällen gjorde Anders och jag ett arbetspass ute i Lillstugan. Vi håller just nu på och sätter upp panel i taket. Det blir så snyggt. Det kommer en bild när det hunnit bli lite mer färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0