Avundsjuka blickar

Idag var jag iväg på ett seminarium i Eskilstuna. Jag hade anmält mig i förväg och berättat om att jag äter LCHF-kost. Vid lunchen hade de nog missat att potatis inte ingår i min kost. Fisken med sås var helt OK men jag frågade personalen om jag kunde få lite grönsaker och det ordnade de. Bra.
 
På eftermiddagen var det dags för kaffe och kaka. Kakan avstår jag alltid och hitintills när jag varit borta har inget ställe kunnat ordna något alternativ. I dag på hotel Elit hade de gjort världens finaste tallrik åt mig. Däri låg hinnfria citrusskivor, färska hallon, jordgubbar, några physalisbär och två halvor passionsfrukt. Mycket vackert upplagt. De andra som bara fick kaka såg mycket avundsjuka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0