Personlig utveckling

I dag kom vi in på mina kurser i HAE (hästunderstödd utbildning) vid vårt samtal vid middagen. En av detta lägers deltagare var med på min första kurs som jag anordnade i personlig utveckling. Det var mycket intressant att höra hur hon upplevde dagen och vad hon hade med sig därifrån. T o m nu två år efteråt hade hon fortfarande kvar starka minnen och påverkan av det som skedde.  När man lyssnade var det som hon berättade om något som hände för ett par dagar sedan. Tänk att när hästen får en känslomässigt berörd på det sättet som sker i övningarna så finns det så starkt kvar i minnet. Hennes sammanfattning av upplevelsen var att hon fått ut massor av dagen som hjälpt henne framåt i livet.
 
Jag blir alltid lika glad när jag hör hur bra dessa kurser fungerar. Om alla förstod hur starkt det är skulle alla lägga en slant på en kursdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0