Min nya hemsida

Nu kan du gå in på min nya hemsida och läsa om hur jag ska använda min kostrådgivarutbildning. Jag kommer jobba med både kunder i närområdet och så de som bor längre ifrån. Weekendkurser där man lyssnar på föreläsningar, lär sig laga LCHF-maten, har trevligt med de andra och får en massa tips innebär att man bor på Rocklösa från fredag eftermiddag - söndag eftermiddag.

För de som bor nära finns möjlighet till enskild kostrådgivning och så kommer jag även ha kvällskurser med träff varannan vecka.

För företag finns speciella upplägg. Bara en föreläsning eller i kombination med kostrådgivning till personalen. Känner du dig lockad att ordna något till din arbetsplats är det bara att ta kontakt.

Gå in och läs med på min nya hemsida www.godaval.se. Visst är det ett bra namn?


Perfekt LCHF-mat

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Lena, var in på din nya hemsida- I min dator ser den väldigt konstig ut. Något med å, ä och ö och massa andra konstiga tecken.

Hälsn Annika

2011-12-22 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0