Vilket flyt

Ibland bara händer det rätt saker. Efter att jag haft årets svampkurser har jag bestämt mig för att satsa mycket mer på det inför nästa år. Det var så himla roligt så jag vill verkligen ha många kurser. På sista HAE-kursen som jag var på jobbade vi en del med just visioner och att verkligen vilja saker och ting. Och nu bara händer det. Först det fantastiska föredraget om Europamarknaden och idag fick jag ett mail från Sörmlandsturism om ett företag som vill ha svampkurser i sin katalog. De jobbar mest med svenskar och framförallt stockholmare.

Inte nog med det utan det kom också en inbjudan på mailen om en utbildning i naturturism. På kurserna går man igenom olika delar av naturen, guidningsteknik, hur man skriver hemsidor och så får man hjälp med att titta just på sin egen gård och förutsättningarna. Helt otroligt att allt bara händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0