Teambuilding

Oj, vad trött jag är. Har varit på kurs hela lördagen och söndagen. Jag har nu påbörjat min vidarutbildning i HAE-konceptet och denna helg var det första gången. Många nya intryck fyller min hjärna och insikterna och den personliga utvecklingen är i full gång. Känner mig helt slut.



Det var väldigt spännande som det blev den här gången, att jag och en till kom in som nya i en redan etablerad grupp. Det blev turbulent för alla när nya roller i gruppen skulle sökas.

Är nog också väldigt trött för att det försvann en timme i natt i o m omställningen av klockan. Så är det där med att sova borta. Ovant, har svårt att koppla av så det brukar dröja innan jag somnar och sedan vaknar jag ofta hela natten igenom. Jag och en till gick också upp en timme tidgare än planerat p g a miss med klockinställning. Så sammanlagt blev det inte många timmars sömn under natten. Kommer nog sova som en stock i natt i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0