Sjukhusbesök

I dag var det dags för ett besök på sjukhuset för att träffa en arbetsterapeut. Hon frågade lite om hur det går med handen och så fick jag med en klump med lera hem som jag ska styrketräna med. Jag hade hoppats på att få lyfta lite tyngre än 2 kg men det visade sig att läkeprocessen efter operationen tar 8 veckor så tills dess måste man vara försiktig. Benet håller men allt annat som skadats och att de skurit i armen behöver lång tid för att bli starkt. Om två veckor ska jag tillbaka igen.
 
När jag ändå var i Nyköping passade jag på att också ha ett möte med min mentor. En massa bra tips som vanligt och en del att jobba med i företaget. Dessutom blev jag bjuden på en mycket god lunch i hans restaurant.
 
Till helgen är det dags för gourmetvandringar igen. Därför passade jag på att plocka upp lite olika varor på vägen hem. Slutligen handlade jag på ICA för att kunna sätta igång med tillagning av några av rätterna som ska vara med i helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0