Dåligt minne

Det är inte bra när man har för mycket att hålla reda på. Jag hade bokat in ett möte med min mentor och därefter skulle vår grupp med mentorer och adepter träffas för en avslutning på vårt mentorår. Jag hade blviit tillfrågad om att ta med förtäring med lite smakprover från gourmetvandringen. Inget gör sig självt så jag la upp och packade på förmiddagen. På vägen till Nyköping hade jag planerat in tre ärenden. När jag kört i 20 minuter på våra krokiga småvägar mot Malmköping kom jag plötsligt på att jag glömt en skål med mat och en burk med marmelad. Det var bara att vända och köra tillbaka. Efter det fick jag brist på tid så jag fick hoppa över ett ärende för att hinna.
 
Mötet på kvällen blev mycket lyckat för min del. Alla lovordade maten och några köpte med sig lite produkter jag hade med mig. Bl a har jag gjort presentförpackningar och de var populära.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0