Ser botten

Nu ska jag vara hemma och arbeta en massa dagar. Försöker ta tag i det sista som ska göras utomhus och åtgärda några olika saker som jag skjutit upp för att de är jobbiga. En gammal surdeg tog jag tag i direkt på förmiddagen. Känns så skönt att vara av med den. Sedan har jag även lagt en massa tid på att städa skrivbordet. Nu ser jag botten och samtliga papper är genomgångna och sorterade eller slängda. Det är nu bara en hög med sådant som står på tur att genomföras.
 
I går var jag borta från gården några timmar på dagen och då var höken på besök. Jag hittade en död höna när jag skulle eftermiddagsfodra. Så trist. I dag fick de inte gå ut förrän efter tolv då även jag skulle vara ute en del. Jag plockade björnbär och sprang lite fram och tillbaka på gården. Ingen hök på besök idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0