På möte och hästgård

I dag var det åter igen lunchmöte i BNI-gruppen. Jag hade med mig några presentförpackningar med sörmländska delikatesser och båda blev sålda. Dessutom fick jag beställning till ett företag som ska ge sina anställda liknande som julgåva. Det blir alltså dags att ta en tur i sörmland igen och fylla på lite i förråden. På lördag ska jag också vara med på Gnestas näringslivsmässa och då passar det bra att ha med lite att sälja.
 
Efter dagens möte följde jag med en av deltagarna i gruppen hem till hennes hästanläggning. Roligt att se och höra om alla hennes planer. Eftersom jag också befunnit mig i hästvärlden under lång tid hade vi mycket att prata om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0