Dags för återhämtning

Nu känner jag att det är dags för lite återhämtning efter en intensiv säsong. Så idag satte jag igång att städa mitt skrivbord. Det är mycket välbehövligt och kommer nog ta några dagar innan jag hunnit gå igenom allt. Fortfarande finns en del pärmar, brevfack mm som handlar om hästar och ridläger och dessa är det hög tid att ändra på så de passar nuvarande verksamhet i stället.
 
Jag har varit några dagar i Skåne och hälsat på barn och barnbarn. Spännande då Olas familj just har köpt hus som de flyttat in i bara några dagar innan jag kom. Det blev inte så mycket vila då jag hjälpte dem att packa upp ett 50-tal flyttkartonger. Men jag hann ändå vara massor med mitt äldsta barnbarn och en dag utforskade vi parken intill. Den var gigantisk och vi hann bara se en bråkdel. Ändå var vi där i nästan fyra timmar. Fin park men ett väldigt störande ljud från en motorväg som går intill. Tror inte Malmöborna störs av det men jag som är van vid tystnad tyckte det var ett mindre trevligt inslag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0