Vinterns intåg

Nu på kvällen blev det helt plötsligt minus fyra grader på termometern. Är det vintern som kommer eller kan det vara en tillfällig förvirring? Jag har massor kvar att göra utomhus så för min del får det gärna bli lite varmare några veckor till.
 
Det är snart dags att lämna in momsdeklarationen för tredje kvartalet. Jag har jobbat undan det mesta tidigare men idag satte jag mig med det sista plocket som alltid är. Något är fel, några papper som ska med kommer fram och så ska en del dras ut från bank och betalningslösningen jag har. Jag tänkte lägga in de sista verifikationerna nu på kvällen men fick inte skärmen att fungera. Det sista blir i morgon i stället.
 
Det finns äpplen kvar att plocka. Behöver ha lite fler dagar med plusgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0