Blir sur

Jag blir så irriterad. Jag har mina hus ute på booking.com. Det som har hänt att när det bokas så är det minst 50 % som avbokar och ibland så händer det att de inte ens kommer. Nu sist var det en bokning på gäster som skulle bo en hel månad i Lillstugan. Vi satte på värme en hel vecka innan så det skulle vara uppvärmt och skönt. Jag städade en extra gång då det alltid dyker upp en del flugor ur springorna den här årstiden. Sedan så kom gästerna inte.
 
I dag ringde jag till booking och beklagade mig. Jag fick jättebra hjälp och förslag så att det inte ska hända igen. Nu har jag ändrat och tar betalt i förväg för då vet  man att den som bokar är seriös.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0