Vilken helg

Den här helgen var det Vårspiran med Kosläppet. Oj vad jag har jobbat. Eftersom vi gått ut med att vi skulle ha ekologiskt cafe fick vi köra ner massor med bord och stolar och göra en cafeplats. Jag bakade, vispade och planerade. Mitt i allt fick jag en bokning av Lillstugan med gäster som skulle anlända inom några timmar. Det var bara att lägga städtid och bädda sängarna för de fyra gästerna. Det var roligt att få en bokning men det var tid jag egentligen inte hade.
 
På lördagen när Vårspiran startade var jag nästan i mål men med facit hand så saknades det lite i cafeet. Får skylla på att det var första gången. Dagen blev en stor succé. Vi fick massor med beröm för våra goda våfflor. Det var bra försäljning i butiken och sammantaget var det nog ca 200 personer hos oss. Nytt besöksrekord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0