Vi promenerar

I dag var jag på resa och gjorde mitt första besök hos en ny producent. Hon har en mycket spännande produkt som har sitt ursprung i sydamerika. Troligtvis är hon ensam i Sverige med sin produktion. Nu ska jag testa vilken sort jag vill ha med och i vilken kombination. Två burkar fick följa med hem.
 
Efter besöket åkte jag förbi de som ska göra nya skyltar åt mig. Ett trevligt samtal där de visade hur de jobbar. Det ska bli så spännande att få nya skyltar att sätta upp.
 
Väl hemma igen gick jag en sväng med Bouchette på ridbanan. Nu har hon stått stilla så länge i sin sjukhage så det är dags att promenera henne en stund varje dag så att blodcirkulationen ökar och sätter fart på läkeprocessen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0