Klistermärken

Efter några dagar i Skåne passade jag på att på hemvägen träffa min mentor. Han håller till i Nyköping så det passade ju bra. Det är alltid så givande och stimulerande att få någon att stämma av med. Jag hade en del nya tankar och de ska jag nu realisera efter vårt samtal. Det jag börjad med direkt när jag kom hem var att leta rätt på några företag som gör klistermärken. De ska jag använda till kassarna i gårdsbutiken. Det blir en liten reklampelare och visar var varorna kommer ifrån.
Jag har tryckt och klippt för att få lite uppfattning om storleken. I morgon ska jag göra en slutlig storlekstest innan jag beställer. De blir ju dyrare ju större man gör så det gäller att vara noga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0