Smaskigt värre

Jag har ju tidigare skrivit om den nya mattidningen som kommit ut på marknaden och som heter Matkärlek. Jag prenumerar nu och tycker verkligen att det är en toppentidning. Inte direkt festmat men mängder med bra recept för vardagen. Just nu testar vi hela tiden nya från det sista numret.
 
Idag bestämde jag mig för att göra bountybollar. Som ni förstår så ska de alltså likna Bounty som man kan köpa i affären. Jag älskar kokos så det borde bli riktigt gott. De var snabbt gjorda och sista momentet var att doppa varje boll i choklad. Nu ligger de kallt och väntar på att förgylla kommande dagars fikastunder. Var förstås tvungen att prova när de var klara. De var farligt goda så det kommer bli svårt att inte äta för många. Tur att de mättar så bra och är mäktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0