Ny broschyr

I dag startade dagen med att styrelsen i Vårspiran hade möte här på Rocklösa. När det var klart satte jag mig vid datorn och jobbade vidare med min nya broschyr. Jag håller på att ta fram en broschyr som ska täcka in mina olika verksamheter. Tidigare hade jag en för gourmetvandringarna men nu får de ingå i den nya tillsammans med information om vårt turistboende, gårdsbutiken, svampkurserna mm. Det är ett stort jobb. Tänker försöka välja fina bilder och bara ha korta texter som lockar. Jag har grubblat mycket på hur foldern ska vara och nu tror jag att jag har löst det. Behöver många sidor så det gäller att klura ut hur det ska vikas för att passa.
 
När Anders kom hem jobbade vi en stund med vårt nya projekt. Att göra en trätrall mellan ytterdörren på Lillstugan och fram till trappen på gaveln. Tyvärr tog virket slut så nu kommer vi inte längre. Det får bli en tur till brädgården i nästa vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0