En dag

Min dag:
Åkte till Nyköping och träffade min mentor. Ett mycket givande möte på drygt två timmar.
Såg en anslagstavla på hemvägen som jag fotade. Bra inspiration till den jag ska bygga.
Matade hästarna.
Följde upp ett telsamtal som jag inte kunde ta emot när jag var på mötet. Det visade sig vara ett bussbolag som jag nu ska förse med lite information om min verksamhet.
Målade två fönster.
Promenerade en halvtimme med Bouchette. Efter det fick hon efter 6 veckor i sjukhage återvända till sina kompisar. Så glad häst och även hennes flock. Oj vad de ägnat mycket tid åt att beta tillsammans.
Förberedde alla fönster i Nergården för fönsterputsning i morgon.
Tog kontakt med två företag som jobbar med grafisk formgivning. Skickade över material för att kunna få offerter.
Ringde firman som ska göra mina nya skyltar och bad de ändra lite i materialet de skickat till mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0