Seminarium

På eftermiddagen åkte jag till Katrineholm. Där var det ett seminarium om besöksnäringen. Det var riktigt bra men jag blev ganska trött. Varje talare hade ca 15 minuter på sig så vi hann lyssna på väldigt många innan det var dags för fika. Det kräver mer koncentration när det hela tiden är en ny talare på scenen upptäckte jag. Kaffet var därför väldigt efterlängtat.
 
Det blir alltid några nya möten på sådana här tillställningar och så byter man visitkort. Jag ska börja med en ny teknik och fästa dem med tejp i en anteckningsbok. Bredvid ska jag skriva lite om personen jag träffat så att jag kommer ihåg och kan använda de nya kontakterna bättre. Hamnar alla korten i en hög faller det bara i glömska.
 
Redan i morgon ska jag ta kontakt med han som driver Södertuna slott. Vi ska inleda ett samarbete och erbjuda ett slottsboende med en något kortare variant av gourmetvandring som ett weekendpaket.
 
Ängsvädden står i full blom i hagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0