Inför helgen

Nu har jag ägnat två dagar åt förberedelser inför helgen. I morgon har jag svampkurs så maten är förberedd och under dagen gjorde jag en runda i skogen för att få ihop lite svamp till utställningen jag brukar ha. Det var väldigt artfattigt så det lär inte bli några fyllda svampkorgar denna gång. Som tur var hittade jag från lite olika svampgrupper så det kommer bli bra en genomgång ändå.
 
På söndag är det aptitrundan. Även då ska jag ha en svamputställning och samma problem kommer det vara där. Naturen rår man inte över så det är bara att anpassa sig. Hyllorna är nu fyllda med produkter så alla ska känna att det finns en del att handla här på Rocklösa. Jag har tagit fram bamsestora, helt fantastiska fårskinn till försäljning. De är så fina så jag vill knappt skiljas från dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0