Effektivt

Två dagar i rad har jag nu lyckats göra listor med sex saker jag ska hinna under dagen. Man blir faktiskt effektivare med det sättet att arbeta. Nu har jag skrivit en lista även för morgondagen. Får se hur länge jag kan vara så disciplinerad och hålla fast vid detta och kanske få det som en god vana. Min dag såg ut så här idag:
1. Städa Lillstugan och göra lite fint med blommor till dagens gäster.
2. Storhandla inför helgen då jag ska laga mat åt ett gäng i Nergården
3. Tränstränade Dominans och red Bouchette
4. Skickade ut bekräftelser till de som anmält sig på svampkurser
5. Tog kontakt med dem som beställt killingkött
6. Redde ut en faktura med en av mina leverantörer
 
Dessutom hann jag med några samtal och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0