Fylls med energi

Under eftermiddagen skulle jag idag vara värd för en återträff i vårt kvinnliga nätverk med deltagare från Våga välja tillväxt. Vi skulle starta vid ett med lunch och sedan eftermiddagsfika. Jag gjorde en svamppaj på kantareller, brokkremla och ängsvaxing. Tänk att det alltid blir godare när man blandar olika sorters svampar. Till fikat bakade jag en äppelkaka efter receptet jag la ut här på bloggen för ett tag sedan.
 
Vi var inte så många på träffen men det gjorde i stället att vi verkligen hann lyssna på alla och det gav många intressanta diskussioner. Jag kände när de åkt att jag hade fyllt på med lite ny energi. Det är det som är så kul med dessa träffar.
 
Som avslutning gick vi runt på gården och de blev mycket fascinerade av ankorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0