Olika lärosätt

När jag var på kurs igår jobbade vi bl a med vår handlingsplan för kommande år. Då fick vi göra en övning där kursledaren la ut en massa svartvita bilder på ett bord. Vi skulle sedan välja ut tre som betydde något för oss i vårt företagande. Först fick jag inga associationer alls men så upptäckte jag en bild som passade in på mina tankar.
 
 
Sedan så såg jag helt plötsligt en massa bilder som jag som jag ville ha med. Vi fick bara välja tre så det blev i stället svårt att begränsa sig.
 
 
Det märkliga är att jag efter mina val känner mycket mer inför mina tankar. De har liksom blivit tydligare och de kommer ha större betydelse än om jag bara skrivit med ord.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0