En lista

Jag har börjat göra en lista inför varje helg där det står olika punkter som vi ska hinna med. Så otroligt tillfredställande när man kommer in och kan stryka. Det är så lätt att glömma vissa viktiga saker men under veckan när jag gör listan kommer jag på vad som är högst prioriterat.
 
I dag t ex gjorde vi rent taket på Hagstugan. Jag upptäckte för ett tag sedan att det var blött inne i huset och räknade ut att regnet måste ta sig in på något sätt. Inte så konstigt med tanke på hur tjockt med mossa det var på takskivorna. En skiva hade också glidit isär så troligast var väl att vattnet kom in den vägen.
 
I morgon ska vi göra rent taket på Åstugan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0