Hårdkörning

Nu är det riktigt mycket som ska hinnas med. I går kväll fick jag en sen gäst till boendet och idag kom en leverantör hit med sina varor. Därefter dök sotaren upp. Där emellan gjorde jag klar min bokföring för första kvartalet och fyllde i momsdeklarationen. Det gäller att ta itu med det nu när jag är inne i det efter deklarationen. Veckan är så full inför öppnandet av gårdsbutiken och första gourmetvandringen så min göra-lista är jättelång och allt måste hinnas med.
 
I morgon blir det städning av butiken med dammsugare och våttorkning. Planen är att jag ska hinna göra lite bättre prisskyltar till årets säsong och så behöver jag hinna sy några draperier att hänga upp..
 
Mitt i allt har min nästa höna fått kycklingar. Jag har räknat till fem stycken små. De är vansinnigt söta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0