Vilken inspiration

I dag hade jag rådgivaren från Swedish Welcome på besök. Vilken fantastisk dag. Vi skulle hålla på i ca två timmar. Det blev fem! Swedish Welcome är ett rådgivnings- och certifieringssystem för turism - boenden, muséer, slott, upplevelser osv.
 
Först gick vi igenom husen och jag fick en massa nya bra tips på hur jag kan förbättra allt ännu mer. Sedan fördjupade vi oss i mina gourmetvandringar. Så spännande och en hel del av förslagen kommer jag hinna redan till nästa vandring som är på söndag. En del andra förslag kommer jag behöva jag jobba med under längre tid innan det blir klart.
 
Det är roligt att träffa någon som kommer med så bra förslag som ligger helt i linje med mitt eget tänk och som känns så bra. Den här rådgivning kändes extra givande.
 
Nu står alléträden i full blom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0