Middag ute

Så med bara drygt en vecka kvar till midsommar så blev det äntligen så varmt så att vi kunde äta vår middag ute i trädgården. I år har vi väntat länge på det ögonblicket. Förutom att det var varmt och soligt så surrade det mängder med humlor i planteringen bredvid oss och uppe i skyn for tornseglarna omkring. Nu är det bara att njuta och ta till vara alla härliga sommarkvällar som erbjuds.
 
Till middagen passade vi på att grilla. Vi gillar verkligen vår nya gasolgrill. Snabb att få igång och så är det lättare att få maten bra då den inte blir så övervarm. Till köttet gjorde jag min goda bönröra som jag hade recept på tidigare här på bloggen. Har du missat det får du kolla tillbaka. Tror det var i mars jag la ut det eller ev i februari.
 
Härlig bönröra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0