Intervjuar

Rådgivaren på Swedish Welcome gav mig en uppgift när hon var här. Hon tyckte jag skulle upprätta krisplaner för olika krissituationer som kan uppstå i min verksamhet. Förutom brand så är det ju sjukdomar och olyckshändelser som skulle kunna vara aktuella.
 
I dag har jag varit över till min granne som är läkare och intervjuat honom om vilka åtgärder jag ska vidta vid hjärtstillestånd, person i vattnet, allergichock, ormbett och om någon sätter i halsen. Ska sedan även komplettera med krisplan vid brand. Bra att ha allt på pränt så kan jag även dela med mig av materialet till mina andra guider.
 
Önskar er alla en riktigt skön och avkopplande midsommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0