Igångsatt

Jag har varit iväg på en dag - dag-konferens tillsammans med ca 20 kvinnor. Samma gäng som jag under ett och ett halvt år har gått på utbildningar och seminarier tillsammans med. Det här gänget är det något speciellt med för det finns en stor värme och alla engagerar sig massor i vandras företag. På schemat stod egentligen bara en punkt och det var att alla skulle få göra en tillbakablick på de senaste åren med sitt företag och sedan skulle vi hjälpa varandra med tips på var och ens utmaningar.
 
Resten av tiden använde vi till kreativitet och tillsammans gjorde vi en stor härlig målning.
 
 
Sedan skrattade vi massor när en deltagare fick oss alla att sjunga och klä ut oss.
 
 
 
Mitt i allt lagade vi en massa god mat som vi avnjöt under kvällen. Fisksoppa med skaldjur och saffran, rökt vildsvin med squashgratäng och rostade grönsaker. Sedan ost med frökex. Goda viner som matchade rätterna.
 
 
 
Av all energi som jag fått under detta dygn känner jag nu stor inspiration inför kommande arbete. Redan har jag hunnit med att få en företagsmatvandring i maj inbokad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0