Planer som sprack

Vissa dagar fungerar inget som planerat. I morse gick jag upp lite tidigare för jag skulle få besök av kommunens nya kultursamordnare. Som tur var kollade jag min mejl när jag satt och åt frukost och upptäckte då att hon meddelat att hon blivit sjuk och inte kunde komma.
 
På eftermiddagen skulle jag åka till Nyköping och byta hönätet som jag köpte till hästarnas balar för ett tag sedan. Med tanke på priset och att det redan gått hål gjorde att jag reklamerade det. Jag hade räknat ut att hästarna skulle ätit ur det mesta till idag så jag kunde ta med mig det trasiga och byta. Den planeringen sprack då det fortfarande var så mycket kvar i nätet så jag inte kunde rubba det och än mindre ta det med mig.
 
Jag lyckades ändå fylla dagen med en del vettigt och till middag provade vi att göra den vegetariska hamburgerrätten från kostdoktorns sida (som jag skrev om härom dagen). Lite pysslig mat då jag även bakade LCHF-bröd till men gott blev det.
 
Musseron tycker det är lite pillrigt med nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0