Det bokas

Vilken vacker vinterdag vi haft idag. Solen sken och det är häftigt hur mycket strålarna värmer huset. Behöver inte elda på hela dagen. Tyvärr hann jag inte vara ute så mycket då det just nu är mängder av skrivbordsarbete som måste göras. Dessutom är det dags att ta itu med bokföringen för sista kvartalet. Momsdeklarationen ska in i nästa vecka.
Mitt i allt hårt arbete hände tre roliga saker under dagen:
1. Lillstugan bokades en vecka i sommar
2. Ett företag bokade en gourmetvandring, övernattning och en lunch
3. Det kom ett brev från skogsstyrelsen om att de godkände de åtgärder jag gjort med hjälp av stödet jag fick av dem.
 
En toppendag med andra ord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0