Rent

Åter igen en städdag här på Rocklösa. Fast denna gång behövde jag bara städa Nergården. I Lillstugan har vi inga gäster den kommande veckan. Nergården var ovanligt lättstädad denna gång. Jag har upptäckt att det är bra när de som hyr där har sina föräldrar med sig. Det verkar som den äldre generationen är bättre på att hålla efter och  hålla rent. Det gick alltså som en dans att städa och göra fint.
 
Jag hann även bada och göra klart min bokföring inför momsdeklarationen innan de nya gästerna dök upp. Det är tre generationer även denna gång och sammanlagt 9 personer. De ville genast se var båten fanns och de verkar mycket fiskeintresserade.
 
Kanske är de lika duktiga fiskare som denna gäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0