Vilken urladdning

Jag har just kommit hem från en kväll då jag höll föredrag om ätliga vilda växter. Det är verkligen en urladdning att göra sådant. Först förbereder man sig och förbereder sig och förbereder sig och så gäller det att komma ihåg allt och leverera. Det är verkligen superkul men ska jag räkna timpenningen så blir det riktigt dåligt. Nu gäller det att få fler uppdrag på samma tema för det är planeringen som tar så himla mycket tid.
 
Jag känner mig nöjd med kvällen. Det var många frågor och åhörarna verkade mycket intresserade. Jag fick till upplägget precis så som jag vill ha det. Blandad föreläsning med lite provsmakning. Många broschyrer både om gourmetvandring och kosläppet gick åt efteråt så nu blir det kanske många besök i gårdsbutiken och förhoppningsvis några som blev sugna på att gå en gourmetvandring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0