Trasigt staket

När jag tittade ut från fönstret mitt på dagen fick jag syn på två hästar på en plats de inte ska vara på. Jag gick ut och ner mot stallet och upptäckte att Musseron, Dominans och Bouchette var på helt fel ställe. Alla tre var nere i Åhagen och betade. Jag gick ner mot grinden och upptäckte då att hela staketet var helt paj. Stolpar var avbrutna, alla grindhandtag med linor låg kors och tvärs och inget var helt. Det fanns inte en skråma på hästarna så jag förstår inte hur de ha lyckats sabotera så mycket. Det får bli stora reparationer till helgen när jag har lite mer tid. Tills dess får de väl beta där även om det är väldigt blött än.
 
Två av rymlingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0