Pressen

Nu har ICA-bladet i Björnlunda kommit ut och min annons som jag fick ha med är på reklambladets baksida. Det blev riktigt bra. Nu är det ju en längre helg som kommer så det borde vara lite fritidshusägare som även kommer se den.
 
Jag satt och läste Regionsförbundet Sörmlands nyhetsbrev på datorn. Det var en artikel om PR-dagen som jag deltog på. De hade satt in en bild på publiken och av de 100 personerna så lyckades de få med mig på bilden.
 
På tal om tidningar och reklam så har jag träffat Kosläppsgruppen idag. Jag har jobbat med göra annonser som ska sättas in i DN. Det är verkligen inte lätt att göra det på ett bra sätt så att det duger för tryck när man arbetar som amatör och inte har de perfekta datorprogrammen. Hela vårt möte handlade bara om marknadsföring. Nu ska vi även prova facebooks marknadsföring. Det blir spännande att se om det får någon effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0