Kolla visitsormland

Äntligen har jag lyckats lägga in alla mina olika verksamheter på turistsidan www.visitsormland.se. Två intensiva dagar krävdes för att få in det som fattades. Sidan öppnades i juni och jag prioriterade då att få in beskrivning och bilder på matvandringen och gårdsbutiken. Nu har jag även lagt in en beskrivning av Lillstugan och en av Nergården. Man kan lägga in mycket bilder så det tar ganska mycket tid att först gå igenom det jag fotat, sedan att välja vilka och slutligen ladda in på sidan. Jag tog ett väldigt bra kort på hela stora rummet i Nergården idag. Det var bara det att efter det hittade jag nya lampor att hänga i taket över matborden. När de är monterade så får det bli ett nytt kort så att bilden överenstämmer med verkligheten.
 
Glöm inte att gå in på visitsorrmland och kolla på mina sidor och allt annat som finns här i Sörmland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0