Inspirerande samtal

Eftersom jag idag skulle få hit en coach för några timmars samtal och inspiration var det två saker jag ville hinna med innan hon kom. Baka en kaka så jag kunde bjuda på kaffe med något gott. Naturligtvis blev det en LCHF-kaka av kladdkakevariant. Till det serverade jag hallon och vispad grädde.
 
Det andra som skulle hinnas med var att jag boka in de två sista månaderna i bokföringsprogrammet. Det ville jag ha klart för att ha som underlag för våra diskussioner. Bra också att redan nu vara färdig med det inför kommande momsdeklaration.
 
Det blev en trevlig eftermiddag och att få bolla företag och idéer med någon utomstående är guld värt. Kände hur jag fick massor med energi.
 
Den här vackra svampbilden tog jag i skogen i söndags. Har nu artbestämt den till grangråticka. Den är sällsynt och är en art som visar på högt naturvärde. Roligt att ha hittat den på sin egen mark.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0