På tur

Efter förmiddagskaffet tog jag bilen och gav mig iväg på en tur. Först till Gnesta där jag var in på några ställen och skaffade mig information inför ett projekt. Vad härligt det är att träffa duktiga människor som kan svara på ens frågor. Sedan bar det av till Södertälje och där blev jag också så väl omhändertagen. Slutligen innan jag var tvungen att åka vidare så var jag inne på Jula. Jag hade sett reklam för en billig vattenkokare som jag tänker ha i sadelkammaren. Jag har stängt av den stora varmvattenberedaren där och då är det praktiskt att kunna värma lite vatten när det behövs. Inne på Jula hittade jag också en jättefin sak som måste vara en hemlighet så länge då jag ska ge bort den i julklapp. Den var så fin och jag känner mig så glad över att få ge bort den. Jag tror mottagaren kommer bli väldigt nöjd.
 
Sedan åkte jag till Skottvångs gruva. Där skulle det vara ett möte med turistanordnare i Gnesta kommun. Det var ett nytt projekt som startades med att vi tillsammans ska skapa en turismsida för kommunen. Det var en väldigt bra projektledare som gick igenom olika bitar. Jag hade massor med tips med mig hem om förbättringar jag kan göra för att min hemsida ska fungera bättre i sökmotorer. Det som också var viktigt att ha med på sin sida var referenser eller andra värderingar som gör att kunden kan lita på det som står och att det är bra.
 
Rocklösa gård vann årets värdskap 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0