Nätverksträff

Efter två dagar i Kungsör känner jag mig nu fylld av energi men också trött. Det är svårt att sova lika bra borta som hemma. Så i natt kommer jag nog sova extra gott. Igår kväll åt vi en mycket god middag och det blev svårt att gå och lägga sig med så mycket trevligt sällskap.
 
Vad gjorde jag då i Kungsör? Jo jag var på kurs och nätverksträff i projektet Qvinst. Det är ett år sedan vi sågs men märkligt nog blir det bara djupare relationer för varje gång vi ses. Dagarna innehöll massor med intressanta expertråd, inspiration, bollande av idéer, energigivande föreläsning och mycket annat. De här dagarna är guld värda för mig som jobbar så mycket ensam i min verksamhet.
 
På hemvägen svängde jag förbi Låsta säteri. Christina som driver rum och frukost där har lovat att hjälpa mig sälja presentkort på matvandringen. Toppen av henne att erbjuda sig.
 
Jag berättar om mina broschyr och presentkort
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0