Avslutning med snö

Då var det dags för den första snön. Marken var täckt när jag vaknade och hönsen stannade inne i hönshuset när jag öppnade dörren. De gillar inte att gå runt i snö. Ankorna värper fortfarande bra och om några dagar ska det bli varmare igen.
 
I dag var det avslut för projektet "Våga välja tillväxt". Eller rättare sagt det var avslut för alla projekt att främja kvinnors företagande som Tillväxtverket varit ansvariga för. Vi blev först bjudna på en mingellunch och sedan var det föreläsningar och utvärderingar. Efter att allt slutade kl 17.00 så hade vi bestämt i vårt projekt att tillsammans gå ut och äta. En i gruppen ordnade bokningen och valde ett mycket trivsamt ställe där vi fick sitta för oss själva. Maten var toppengod och de hade bara råvaror från närområdet. Eftersom jag för en gång skull inte behövde köra så festade jag med ett glas rött ekologiskt vin. En mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0