Förberedelser

Nu närmar sig den stora dagen Matvandring och öppnandet av Gårdsbutik,.Det första som ställdes in på hyllorna var fantastiskt fin keramik. Jag är så glad att jag får förmånen att sälja Annas fina produkter. Tallrikarna är underbara och allt det andra likaså. Jag är fascinerad av att keramik kan bli så lätt och elegant.
 
 
Det är extra roligt för i sortimentet finns underbara tekoppar med hästmotiv. En sådan vann jag för 11 år sedan. Det var Miljon som kom tvåa på fölutställning. Sedan dess har jag druckit mitt morgonte i min fina hästmugg. Tragiskt nog gick den sönder men kort därefter vann jag en ny. Kommer inte ihåg om det var Miljon eller Miljard den gången.
 
Miljard som föl
 
Ni som besöker gårdsbutiken kommer nog bli lika förtjusta i de fina keramikföremålen som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0